ΖΕΥΓΑΡΙ ΑΝΑΠΝΟΕΣ


Δεν θα ψάξω να βρώ τι "σταμάτησε" την αναπνοή σου.
Δεν θα έρθω με μεζούρα στα χέρια για να μετρήσω την διαδρομή σου και να το παίξω πραγματογνώμονας. Δεν είμαι και ούτε που θέλω να γίνω.
Δεν μπορώ να κρίνω και να κατηγορήσω τις δυνάμεις της ψυχής σου.
Άλλωστε,μου είναι αδύνατον να ξεχάσω τις φορές που είδα τον ιδρώτα και τα σφιγμένα χείλη σου επάνω σε σκληρή προσπάθεια.
Μετά απο τόσες ανηφόρες και ύστερα απο πολυάριθμες στιγμές "κομμένης ανάσας"...κουραστήκανε. Αυτό συνέβη.
Σέβομαι εκείνες τις στιγμές προσωπικής σου αναρρίχησης και μην μπείς στον κόπο να μου εξηγήσεις περίσσοτερα απο αυτά που βλέπω. Δεν χρειάζεται να μου εξηγείς εμένα γιατί απλά σε ξέρω.
Κι έτσι αυτή η παύση,δεν με φοβίζει... 
Είναι ένα ζευγάρι όμορφα πνευμόνια που φτιάχτηκαν για να ανασάνουν ζωή.
Ήταν απο πάντα ετοιμασμένα για εκείνο το πρώτο κλάμα που ξυπνάει και το υπόλοιπο σώμα,σαν να είναι το σύνθημα οτι απο τώρα ξεκινάνα όλα.
Οπότε θα έχει και συνέχεια...

Εγώ συνεχίζω να πιστεύω σε 'σένα!
Ξέρω οτι μπορείς, ακόμη κι αν η σκιά του βουνού που έχεις να περάσεις,είναι μεγάλη!

Μακάρι όμως να γινόμουν μια δική σου αναπνοή γεμάτη καθαρό οξυγόνο και να ξυπνούσα τα πάντα μέσα σου! Απο τον εγκέφαλο και την καρδιά μέχρι και το τελευταίο βαλτωμένο κύτταρο στο αίμα σου που κάνει βόλτες σε αργούς καρδιακούς παλμούς!...
Μακάρι να είχα την τύχη ενός ανακουφιστικού αναστεναγμού...κι ύστερα ενός πραγματικά αληθινού γέλιου απο καρδιάς!

Θα το πάρουμε απο την αρχή!
Έτσι κι αλλιώς δεν θα με ξεφορτωθείς ευκολά (αν αυτό θες να πιστεύεις).









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις