Και ωραίες και γκρινιάρες !


Πυρ,γυνή και θάλασσα και Θεός φυλάξει!

Ειλικρινά κάποιες φορές παίρνω την θέση πολλών αντρών σε θέματα όπως ''οι γυναίκες είναι...'' και μάλιστα χωρίς ίχνος ενοχής ή αίσθημα προδοσίας προς το φύλλο μου.Περίεργο;
Κι όμως,σηκώνω κι εγώ μαζί τους τα μανίκια και βοηθώ στο σκάψιμο αυτού του λάκκου! 

Και για να μην παρεξηγηθώ απο τις πρώτες κιόλας 5 γραμμές,δεν αναφέρομαι στους άντρες που το 'κράξιμο',έχει γίνει η μοναδική τους ασχολία ή ο τρόπος για να 'χαιδεύουν' την  αποκρουστική τους συμπεριφορά,αλλά στους λίγους εναπομείναντες που διακρίνουν και μια πραγματικότητα.Και αυτή η κρίση τους,φυσικά και δεν αφορά όλες τις γυναίκες,αλλά ένα μόνο μέρος.Αυτού του μοντέρνου,του 'υπερευαίσθητου' γυναικείου πληθυσμού που καλώς ή κακώς,τείνει να αυξάνεται.Θα μπω σε λεπτομέρειες στη συνέχεια....Έτσι,για το σασπένς!

Δεν ξέρω λοιπόν,πόσο εύκολο είναι να βρίσκεσαι στην ουδέτερη ζώνη της πανάρχαιας μάχης μεταξύ αντρών -γυναικών.Δεν ξέρω καλά-καλά,αν όντως υπάρχει ουδέτερη ζώνη.Και μόλις τώρα,συνειδητοποιώ το πόσο δύσκολο είναι να αποδώσεις δικαιοσύνη χωρίς να προσωποληπτείς! 
Εύγε στις γυναίκες δικαστίνες και στους άντρες δικαστές,που το καταφέρνουν ανά τον κόσμο.Αυτό είναι παρένθεση.()<---να'τη.
                            *~*~*
Πυρ,γυνή και θάλασσα λοιπόν.Η προειδοποιητική πινακίδα που παραδίδουν οι μεγάλοι άντρες,ως σοφοί συμβουλεύοντας τους νεότερους του φύλλου τους.Κι ας ξέρουν ότι για χρόνια την παραβιάζουν κι αυτήν!Παρ' όλα αυτά,τονίζουν οτι πρέπει να προσέχουν...
Όσο για τον ετοιμόλογο γυναικείο πληθυσμό,που δεν ήθελε άλλο παρά την αντεπίθεση και τον αφοπλισμό,με την φράση  "Άντρες παιδί μου!πεταμένα λεφτά...",πήρε το αίμα του πίσω.Θέλει να πιστεύει...

Και η μάχη των φύλλων θα συνεχίζεται...ειδικά όσο κάποιες θα ανησυχούν κι θα αναστατώνουν τον κόσμο γύρω τους για τα πιο ευτελή κι ανούσια πράγματα! (Και κάπου εδώ θα φτυαρίσω με θέρμη και μια τόσο δα ειρωνεία,τις λεπτομέρειες που υποσχέθηκα).

Ωραία τα i-phone,και ειδικά αν και η θήκη είναι ασορτί με το μανό.Άν μάλιστα πετύχει και η σωστή στιλιστικά και εποχιακά αντίθεση χρωμάτων,ακόμη καλύτερα! 
Ύστερα έχουμε το μακιγιάζ.Που πάνω από όλα επιτυγχάνει το αδιαμφισβήτητα γκλάμουρους αποτέλεσμα και διαχωρίζεται χρονικά,για να ξεχωρίζετε.
Έχουμε το πρωινό και βραδινό μακιγιάζ.Όπως όλα τα πράγματα έτσι κι εδώ,έχουμε υποκατηγορίες.Ξεκινάμε με τις υποκατηγορίες του πρωινού μακιγιάζ με την εξής σειρά: "απο τα άγρια χαράματα",το "πρωινό",το "φρασκαρισματάκι", το "βγήκα για ένα καφέ" και το "σπιτικό".Τώρα, στις υποκατηγορίες του βραδινού μακιγιάζ έχουμε το "νωρίς το απόγευματάκι" που μοιάζει (χρωματικά πάντα) με το "ξαναβγήκα για ένα καφεδάκι",το " shopping therapy make me up" και τέλος το "βραδινό".
Αυτά τα λίγα κορίτσια!Ελπίζω να τα σημειώσατε!

*-Για όσες δεν έχουν θιχτεί μέχρι εδώ,μπορούν με ασφάλεια να συνεχίσουν την ανάγνωση-

Επίσης δεν είναι και κόπος δα,να κουβαλάς τα απολύτως απαραίτητα στην Louis Vuitton (μα σε παρακαλώ darling) τσάντα σου!Βγαίνεις αν δεν έχεις πάνω σου ένα σετ κομμωτηρίου του ποδιού;
Μια λακ μικρού μεγέθους βρε αδερφέ!
Ξέρεις,από αυτές που έχουν δωράκια τα περιοδικά.Πολύ πρακτικά!
Και που να πας χωρίς τα 3 νεσεσέρ σου; εμένα προσωπικά δεν θα με παίρναν τα πόδια μου...
Και αφήνω το γεγονός οτι η μανικιουρίστ δεν προλαβαίνεται η γυναίκα να δει όλα τα ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ της βδομάδας!Που να σε χωρέσει αγάπη μου εσένα; 
Μια κολλάει νύχια,μια τα ξεκολλάει,μια έχει αλλαγή χρώματος λόγω διάθεσης (ο καιρός θα φταίει δεν εξηγείται) μια τζελ,μια ημιμόνιμο,μια μόνιμο αλλά αυτή τη φορά με στρασάκια.
Ουπς!αντε να ψάχνεις το στρασάκι μες το λεωφορείο τώρα!
Η δε επιλογή μεταξύ ημιμόνομου και μόνιμου μανικιούρ λύνεται μετά απο σύσκεψη (τύπου στρογγυλής τραπέζης) των φιλενάδων απο το προηγούμενο βράδυ ή και το πρωί στην ίδια στάση που ο κόσμος περιμένει το λεωφορείο για να κατεβεί στις δουλειές του. Είναι τόσο ευγενικό και φυσιολογικό αυτό!
Και για να μην πω περισσότερα και εμβαθύνω τόσο,που πιάσουμε τα 280μ. κάτω απο την επιφάνεια της γης,θα πω μόνο οτι αυτές οι κοπέλες-γυναίκες,υπάρχουν!
Σήμερα συγκεκριμένα είχα την ευκαιρία να γίνω ο τυχερός ακροατής του παρακάτω διαλόγου στα λίγα λεπτά που περιμένω σε διάβαση.

-Δεν αντέχω άλλο...λέει η πρώτη(κι εγώ απο μέσα μου,σκέφτομαι πόσο δύσκολα περνάει ο κόσμος...)
-Εντάξει,μπορούμε να ψαξουμε κι αλλού!απαντάει η φίλη(εγώ ΚΕΝΟ,κάτι δεν έπιασα)
-Καταλαβαίνεις;Είμαι 3 μήνες χωρίς....-(κι εδω ταιριάζουν πολλά αλλα η μαγική λέξη ηηήταν..) κολόνια!!!
-Ξέρω ναι,κι εγώ δεν φοράω άλλες εκτός απ'την δική μου!(συγγνώμη;)
-Τι; να πάω να ψάχνω χύμα;(τι ακούω Θεέ μου!)
-Ας κοιτάξουμε κι εκεί κι αν δεν υπάρχει,την παραγγέλνεις μέσω Ιντερνετ.(όλα τα προβλήματα έχουν λύση τελικά,σκέφτηκα)
Κι αυτός ο διάλογος θα μπορούσε να ήταν κάλλιστα ένα μικρούλι,πρακτικό δείγμα που θα χωρούσε κάτω απο την ζελατίνα ενός γυναικείου περιοδικού.Απογοήτευση!

Και πως μετά να μην πάω στο "στρατόπεδο" αυτών των λίγων και διορατικών αντρών;Που κουράστηκαν να βλέπουν αυτή την ψεύτικη και πλαστική ομορφιά και να ακούνε την μοντέρνα γυναικεία γκρίνια;Κι εγώ κουράστηκα να ακούω τις ωραίες και γκρινιάρες,να έχουν πάντα δίκιο!Φτάνει πιά με τις γυναίκες που νοιάζονται αποκλειστικά και μόνο για το φαίνεσθαι και στο βωμό της εικόνας τους θυσιάζουν τα άπαντα όλα.
Ούτε λόγος οτι δεν έχω κανένα κόμπλεξ με την εμφανισή μου αλλά αν το κομμάτι αυτού του γυναικείου πληθυσμού,αυξηθεί......ζήτω που βαφτήκαμε!Θα κλάψω και θα γρατζουνάω με φυσικά νύχια πάντα τους δρόμους,αλλά "απο τα άγρια χαράματα" μακιγιάζ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΑΖΩ!


*Η καυστική περιγραφή ενδείκνυται σε όσες περίφανα,εξαιρούνται απο το "όποιος έχει τη μύγα,μυγιάζεται"...

















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις